نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

فرار شهرخودرو از شکست مقابل تراکتور| نجات به دست بهزادی

  • کد خبر: ۱۰۱۴۰۴
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
فرار شهرخودرو از شکست مقابل تراکتور| نجات به دست بهزادی
شهرخودرو در روزی که گلر تیمش نمایشی درخشان داشت به تراکتور در مشهد نباخت!

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ انگار لبخند شهر روی اعتبار نداشته یک تیم خشک شده باشد. شهرخودرو بازهم با ارائه بازی سرد و کسل‌کننده مقابل حریفش در مشهد متوقف شد تا همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد؛ نه لبخندی بر لبی نشست و نه چیزی عوض شد. فوتبال مشهد همچنان سوار بر قطار بهت و حیرت به ناکجاآباد می‌رود و شهرخودرو چسبیده به قعر جدول لیگ‌برتر لالایی سقوط به گوش هوادارانش می‌خواند.

عنابی‌پوشان هیچ‌چیز برای امید ندارند که به فوتبال‌دوستان مشهدی بدهند؛ نه نتیجه‌ای بهتر، نه فوتبالی زیباتر و حتی نه محبوبیتی بیشتر در دل‌هایی که سخت از این نابسامانی آزرده است. تیم داوود سیدعباسی بازهم مثل همه بازی‌های قبلی این فصل لیگ‌برتر بیست‌ویکم بد بازی کرد و حتی به کورسوی امید هم نزدیک نشد و در پایان یک امتیاز سرد و بی‌خاصیت از ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) به اردوگاه ناآشنای خود در تهران خواهد برد. امتیازی که دردی از دو تیم دوا نمی‌کند و فقط نمکی بر زخم‌های ملتهب این فصل شهرخودرو و تراکتور می‌پاشد.

صفر-صفر به‌نفع حریفان

نماینده مشهد مقابل تراکتور با هفت تغییر به میدان پا گذاشت؛ تغییراتی که در هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر عجیب به‌نظر می‌رسد و دست‌کم انتظار حرفه‌ای از یک تیم در این سطح آن است که کادرفنی به ترکیب ثابتی رسیده باشد و یکی‌دو بازیکن را جابه‌جا کند. شهرخودرو در این بازی به سه امتیاز نیاز داشت، اما در قواره تیمی مهاجم ظاهر نشد و اگر موقعیتی هم روی دروازه تراکتور به‌دست آورد، نتیجه اشتباه، اتفاق یا شانس بود. البته در سوی مقابل، تراکتور ساغلام هم چیزی فراتر از تیم مشهدی نداشت و آن‌ها هم فوتبال را به بدترین شکل ممکن بازی می‌کردند. مسئله‌‎ای که نمایشی ضعیف از دو تیم و دو امتیاز بربادرفته به‌سود حریفان این دو تیم پایین‌نشین به‌همراه داشت.

کاپیتان حاشیه‌ای خارج از فهرست

میلاد فراهانی، دروازه بان اول و کاپیتان شهرخودرو، در بازی‌های این فصل یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان عنابی‌ها بود. بازیکنی که از ماجرای قمه‌کشی گرفته تا درگیری با بازیکنان تیم در اتوبوس، بار‌ها تیم را به‌هم ریخت. فراهانی دیروز در حالی یک‌باره از فهرست تیم کنار گذاشته شد که در بازی‌های گذشته اشتباهات فاحش و عجیبی را درون دروازه تیم داشت تا جایی که برخی شائبه شرط‌بندی و کم‌فروشی او را مطرح کردند که البته هرگز صحت‌وسقم آن مشخص نشد؛ اما کنارگذاشتنش از فهرست بر این گمانه‌زنی‌ها دامن می‌زند.

نجات با بهزادی

اما در این میان کنارگذاشتن فراهانی زمانی بیشتر جلب نظر کرد که روز گذشته یوسف بهزادی، جانشین او، توانست یک‌تنه شهرخودرو را از پانزدهمین شکست فصل نجات دهد. بهزادی در همان نیمه اول و همان دقایق ابتدای پنالتی محمد عباس‌زاده را از گوشه پایینی سمت چپ دروازه بیرون کشید تا تحسین همه را برانگیزد. او در نیمه دوم هم شوت مرگ‌بار سامان نریمان‌جهان را که ناگهانی و غافل‌گیرانه به‌سمت دروازه شهرخودرو نواخته شد، دفع کرد تا مانع فروپاشی صددرصدی دروازه تیمش شود. بهزادی در روزی که شمار موقعیت‌های خطرناک دو تیم روی دروازه‌ها به انگشتان یک دست هم نمی‌رسید، تیمش را به‌معنای واقعی کلمه از خطر گل‌خوردن و شکست نجات داد.

اعتراضات تمام‌نشدنی تیم بد به داور!

شهرخودرو به‌روشنی تیمی بد است و فوتبال را به بدترین شکل ممکن بازی می‌کند. با وجود این، اعتراضات کادرفنی و سرپرستی این تیم به داوری تمامی ندارد. عنابی‌ها روز گذشته هم به‌شدت به داوری معترض بودند. شهرخودرویی‌ها یکی از پراخطارترین کادرفنی‌های لیگ‌برتر امسال بودند و مشخص نیست تیمی که تا این اندازه بی‌کیفیت فوتبال بازی می‌کند و در نود دقیقه جریان بازی نمی‌تواند پنج پاس پی‌درپی بدهد، چرا این‌قدر ناکامی‌هایشان را گردن داور و عوامل بیرون از میدان می‌اندازد. البته در این دیدار تراکتوری‌ها هم به داوری معترض بودند و شاید باید گفت تیم‌های بد، معترض‌ترین تیم‌ها به داوری هستند!

نجات به دست بهزادی

اعتماد ساغلام به واسعی

از نکات ویژه بازی دیروز شهرخودرو و تراکتور حضور سعید واسعی، وینگر مشهدی تراکتور، بعد از مدت‌ها در ترکیب این تیم بود. واسعی که از ابتدای فصل با انواع بی‌اعتمادی‌ها از سوی سرمربیان تراکتور روبه‌رو بوده است، حالا با آمدن ساغلام به تبریز بار دیگر به میدان رفت، اما هیچ تضمینی نیست که این وینگر مشهدی به روز‌های خوبش بازگردد. مربیان قبلی تراکتور هم بعد از پیوستن به این تیم یکی‌دو بازی از این بازیکن استفاده کردند و دوباره او را نه نیمکت‌نشین، بلکه سکونشین می‌کردند.

سیدعباسی: ۳ روز که بگذرد، همه یادشان می‌رود شهرخودرویی بوده است!

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: پیش‌بینی بازی سخت را داشتیم و گفته بودم تراکتور بازیکنان خوبی دارد. سیدداوود سیدعباسی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور بیان کرد: هم تراکتور می‌توانست برنده بازی باشد و هم ما اگر خوش‌شانس بودیم. اول بازی هم گل نخوردیم، نتیجه خوبی بود. از اول بازی تلاش ما این بود امروز سه امتیاز را بگیریم، چون تساوی در بازی‌هایی که برایمان حکم فینال دارد، به دردمان نمی‌خورد. نباید از قابلیت خوب تراکتور غافل شویم.

بازی جان‌داری بود و اگر گل داشت، قشنگ‌تر هم می‌شد. وی درباره داوری بازی خاطرنشان کرد: سوءتفاهمی پیش آمده بود و واقعا می‌گویم تیم ما در فوتبال ایران در سازمان لیگ، جایگاه فدراسیون و... طرد شده است. تصمیماتی که برای ما گرفته می‌شود، برای تیم‌های دیگر گرفته نمی‌شود. آخر بازی مگر بازیکن ما کارت نگرفت؟ چقدر ساده‌تر بود که نیمه اول باید بازیکنان تراکتور کارت می‌گرفتند؟ توجیهی که برای ما آوردند، گفتند حمله خطرناک نبوده است، برای حریف خطرناک بود؟ یا بازی با هوادار دقیقه ۲۸ بازیکن هوادار نباید اخراج می‌شد؟

سیدعباسی ادامه داد: من هیچ‌وقت داور نبودم، اما سی سال در فوتبال بودم و این صحنه‌ها را بار‌ها دیده‌ام. با وجودم حس کرده‌ام؛ مگر در بازی با پرسپولیس بازیکنان من در کمتر از شش دقیقه کارت نگرفتند یا بازی در فولاد که مجتبی بیژن کارت گرفت و اخراج شد. آیا در کارت‌دادن مدیریت شد؟ چرا برای تیم ما این‌طور می‌کنند؟ سیدعباسی تصریح کرد: اگر این اختلافات در شهرخودرو نبود و اگر ما طرف‌دارانمان را داشتیم، این اتفاقات برای شهرخودرو نمی‌افتاد. در شهر‌های دیگر بازی می‌کنیم و می‌بینیم مسئولان همه دست‌به‌دست هم می‌دهند و اینجا هیچ‌جا کسی کوتاه نمی‌آید، اما ما ضربه می‌خوریم. سه بار که اذان مغرب را بگویند، همه یادشان می‌رود ما که بوده‌ایم و یادشان می‌رود شهرخودرویی بوده و این تیم به آسیا رفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->